مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-04سياسي

کشتار هموطنان به دستور ارباب بزرگ / هندوستان؛ کشور دوستی یا مقر خونخواران؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزها تصاویری که از هندوستان مخابره می شود، با آن چهره قدیمی که از فیلم های بالیوودی بر ذهن ها نقش بسته، - کشتار هموطنان به دستور ارباب بزرگ / هندوستان؛ کشور دوستی یا مقر خونخواران؟ هندوستان از تعریف عمومی خود در جهان خارج شده و افراطیون این کشور با حمایت پلیس دست به کشتار هموطنان مسلمان خود می زنند.

حال قوت گرفتن این موضوع با سفر ترامپ به این کشور موضوعی است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزها تصاویری که از هندوستان مخابره می شود، با آن چهره قدیمی که از فیلم های بالیوودی بر ذهن ها نقش بسته، بسیار متفاوت است.

بنیانگذاران هند نوین بسیار تلاش داشتند تا این سرزمین به اصطلاح 72 ملت را به محلی برای زیست مسالمت آمیز تمامی اقوام، مذاهب و ادیان تبدیل کنند و از همین رو بود که به هندوستان سرزمین تساهل و مدارا می گفتند، چرا که شمارگان گروه های مذهبی و قومی که در این کشور رنگ ها، در کنار هم زندگی می کنند، بیش از 200 گروه است.

اما انتشار تصاویر سرکوب خشونت بار مسلمانان توسط هندوهای افراطی در مقابل نگاه های بی تفاوت نیروهای امنیتی هندوستان، همزمان با سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دهلی نو و دیدار با نارندرا مودی نخست وزیر هند و انعقاد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار هموطنان به دستور ارباب بزرگ / هندوستان؛ کشور دوستی یا مقر خونخواران؟

کشتار هموطنان به دستور ارباب بزرگ / هندوستان؛ کشور دوستی یا مقر خونخواران؟