مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:272020-03-04حوادث

4 حفار غیر مجاز در روستای لوشکان دستگیر شدند


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از دستگیری چهار حفار غیر مجاز در حین حفاری در روستای لوشکان از توابع بخش اسپرورین شهرستان تاکستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا خزائلی در این باره اظهار کرد: پیرو گزارش مردمی در خصوص حضور حفاران غیر مجاز در یک منزل مسکونی واقع در روستای لوشکان از توابع شهرستان تاکستان، یگان انتظامی شهر اسپرروین با هماهنگی فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و مقام قضایی با اقدام به موقع موفق به دستگیری تعداد چهار حفار غیر مجاز در حین حفاری شدند.

وی افزود: بر اساس بررسی و نظریه کارشناسان این اداره کل با توجه به نوع و مکان حفاری، اقدام حفاران با هدف دسترسی و کشف دفینه های تاریخی صورت گرفته که پرونده آن به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: شهروندان و هم استانی های عزیز می توانند جهت اعلام گزارش کشف اشیای تاریخی، تخریب و یا انجام حفاری های غیرمجاز با شماره 33236966 با فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تماس گرفته تا با اقدام به موقع میراث بانان از وقوع جرایم این حوزه و تعرض به آثار ارزشمند تاریخی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 حفار غیر مجاز در روستای لوشکان دستگیر شدند

4 حفار غیر مجاز در روستای لوشکان دستگیر شدند