مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-04اقتصادي

افزایش 37 درصدی بهره وری در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی


اجرای برنامه های جدید موجب شد که میزان بهره وری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با رشد 37 درصدی روبرو شود.

- اجرای برنامه های جدید موجب شد که میزان بهره وری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با رشد 37 درصدی روبرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکیل کارگروه های تخصصی اقدام به افزایش بهره وری حوزه های کاری مرتبط با صنعت آزمایشگاهی در کشور کرده است و این اقدامات موجب شد تا در سال جاری با رشد 37 درصدی روبرو شود ضمن آنکه بیش از 960 نفر نیز عضو کارگروه های تخصصی این شبکه شدند.

این اقدام نوآورانه شبکه آزمایشگاهی، یک کانون هم افزایی برای اعضا ایجاد کرده است و اعضا از این طریق، تجربیات و دانش خود را در قالب نشست های تخصصی، دوره های آموزشی، انتشار مقاله و یا کتب تخصصی، با دیگران به اشتراک می گذارند.

علاوه بر آن پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی کشور، در دسترس پژوهشگران و صنایع قرار دارد و در این پایگاه، اطلاعات آزمایشگاها و تجهیزات و خدمات آنها به شیوه های مختلفی ارایه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 37 درصدی بهره وری در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

افزایش 37 درصدی بهره وری در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی