مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-04اقتصادي

50 زباله گرد برای مقابله با کرونا در خمین ساماندهی شدند


ابوالفضل مرتضییان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا زباله گردی را از عوامل مهم افزایش انتشار ویروس کرونا دانست افزود: در نشست با زباله گردها مصوب شد که این افراد به هیچ عنوان در سطل های زباله به جست و جو نپردازند.

وی اظهار داشت: زباله گردهای خمین می توانند در منطقه حسن فلک این شهر، زباله ها را تفکیک کنند و تهیه سرویس رفت و آمد به این منطقه شهری و معرفی پیمانکار برای خرید ضایعات از آنان، بر عهده مدیریت شهری خمین است.

مرتضییان گفت: اقلام بهداشتی نظیر دستکش، ماسک و بروشورهای آموزشی به منظور جلوگیری از ابتلای زباله گردها به کووید 19 و مقابله با شیوع این بیماری به این افراد اعطا شد.

وی یادآور شد : برای مقابله با کرونا ویروس مواد ضدعفونی کننده و دستکش بین رانندگان 305 دستگاه خودروی تاکسی درون شهری توسط شهرداری خمین توزیع شد.

شهردار خمین با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان پایانه مسافربری و مینی بوس ها روزانه ضدعفونی می شوند، اظهار داشت: ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی عمومی و پایانه مسافربری؛ 2 بار در طول روز از دیگر اقدامات شهرداری این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

مرتضییان اظهار داشت: یک سردخانه در آرامستان شهرستان به اجساد فوتی های احتمالی بیماری کرونا ویروس اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 زباله گرد برای مقابله با کرونا در خمین ساماندهی شدند

50 زباله گرد برای مقابله با کرونا در خمین ساماندهی شدند