مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-04اقتصادي

15 اسفند تاریخ اتمام دریافت تسهیلات کم بهره توسط چای کاران


رییس سازمان چای کشور با اشاره به تاریخ اتمام دریافت تسهیلات کم بهره توسط چای کاران گفت: تاکنون به 11 هزار چای کار و کارخانه داران تسهیلات کم بهره پرداخت شده و این روند تا دو روز آینده ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد خانوارهای چای کار در استان گیلان و مازندران اظهار کرد: در استان های گیلان و مازندران 60 هزار خانوار در 25 هزار هکتار باغ چای مشغول چای کاری هستند.

وی با بیان اینکه چای کاران می توانند با دریافت تسهیلات کم بهره به به زراعی باغات خود بپردازند، گفت: تاکنون به 11 هزار چای کار و کارخانه داران تسهیلات کم بهره پرداخت شده که قطعاً می تواند مثمر ثمر واقع شود.

رییس سازمان چای کشور با اشاره به تاریخ اتمام دریافت تسهیلات کم بهره افزود: بر اساس آخرین آمار 54 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کم بهره به چای کاران پرداخت شده و این روند تا 15 اسفند ادامه دارد.

جهانساز با اذعان به اینکه مردم باید برای دریافت تسهیلات کم بهره به ادارات چای مراجعه کنند، بیان کرد: از چای کاران و کارخانه داران خواهش دارم از این فرصت دوروزه استفاده کرده و با مراجعه به ادارات چای محل سکونت خود از این تسهیلات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اسفند تاریخ اتمام دریافت تسهیلات کم بهره توسط چای کاران

15 اسفند تاریخ اتمام دریافت تسهیلات کم بهره توسط چای کاران