مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-04اقتصادي

شستن فرش ها را به بعد موکول کنید/ پلمب سه قهوه خانه در کرج


رییس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به نزدیکی ایام عید و خانه تکانی از شهروندان خواست برای مقابله با کرونا، شستن فرش ها را به زمان دیگری موکول کنند.

- بهروز حصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به صنوف مختلف در روزهای گذشته به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: در اغذیه فروشی ها، رستوران ها، سفره خانه ها، آرایشگاه ها و شاخه های دیگر از صنوف این کاهش حجم مراجعان را شاهد هستیم که دلیل آن کمتر شدن رفت و آمد مردم در سطح شهر به منظور محافظت از خود، خانواده و دیگر افراد جامعه در برابر شیوع کرونا ویروس است.

وی در ادامه با اشاره به بخشی دیگر از اعمال این مراقبت ها در خصوص روند اجرای دستورالعمل عدم سرو قلیان در سطح سفره خانه ها، قهوه خانه ها، رستوران ها، چایخانه ها و یا کافی شاپ ها، گفت: در این مورد نیز طبق دستورالعمل دریافتی دستوری بر تعطیلی این واحدها نبوده و تنها ذکر شده است که سرو قلیان و ادوات آن ممنوع است، در این راستا اتحادیه مرتبط در سطح شهرستان کرج روزانه 10 گشت انجام می دهد و این موارد را به طور مرتب رصد می شود.

رییس اتاق اصناف استان البرز گفت: از سوی دادستانی کرج نیز در مورد عدم سرو قلیان در سطح واحدهای صنفی دستور اکید داده شده و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز به جد پای کار است؛ از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستن فرش ها را به بعد موکول کنید/ پلمب سه قهوه خانه در کرج

شستن فرش ها را به بعد موکول کنید/ پلمب سه قهوه خانه در کرج