مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:402020-03-04اجتماعي

مسوولان راه و شهرسازی کردستان صدای مردم را بشنوند+فیلم و عکس


جمعی از مردم بخش سرشیو مریوان با ارسال فیلم و عکس به خبرگزاری فارس کردستان، خواستار توجه مسوولان به وضعیت راه دسترسی چندین روستای این بخش شده اند و از ما خواسته اند تا موضوع را از طریق مسوولین ذیربط پیگیری کنیم.

- نبود راه دسترسی مشکل اصلی مردم بخش سرشیو مریوان جمعی از مردم بخش سرشیو مریوان با ارسال فیلم و عکس به خبرگزاری فارس کردستان، خواستار توجه مسوولان به وضعیت راه دسترسی چندین روستای این بخش شده اند و از ما خواسته اند تا موضوع را از طریق مسوولین ذیربط پیگیری کنیم.

مسدودشدن راه دسترسی مردم در زمان بارش برف تنها مشکل مردم این منطقه نیست، آنها می گویند به محض بارش مسیر دسترسی به حدی خطرناک می شود که بیم تصادف چندین خودرو و ایجاد مشکلات جدی برای بهره برداران از این مسیر وجود.

احداث 700 کیلومتر راه روستایی در کردستان مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در این باره می گوید: اگرچه بهسازی و آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی در استان در دست اجراست اما برای رسیدن به میانگین کشوری باید یک هزار و 540 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شود.

محمدصدیق ثابتی از بدهی 210 میلیارد تومانی راه و شهرسازی به پیمانکاران فعال در حوزه احداث راه های روستایی خبر داد و گفت: دنبال راه کار تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان راه و شهرسازی کردستان صدای مردم را بشنوند+فیلم و عکس

مسوولان راه و شهرسازی کردستان صدای مردم را بشنوند+فیلم و عکس