مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-04اقتصادي

371 دستگاه کمباین در اراک تولید شد


علی اصغر حمیدی فر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قیمت هر دستگاه کمباین مدل 1055 تولیدی شرکت کمباین سازی ایران(اراک) حدود سه میلیارد ریال برآورد می شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال 192 دستگاه بیلر مدل 349 و تعداد 96 دستگاه بیلر مدل 351 در این شرکت تولید و روانه بازار شده است.

مدیرعامل کمباین سازی ایران(اراک) بیان کرد: فرآیند تولید به صورت شبانه روزی در این واحد تولیدی ادامه دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال، تولیدات شرکت به بیش از 400 دستگاه کمباین برسد.

حمیدی فر بیان کرد: تولیدات شرکت کمباین سازی ایران در سال جاری با تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان عرضه شده است که هر دستگاه کمباین زمینه اشتغال سه نفر و هر دستگاه بیلر زمینه اشتغال یک نفر را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: راه اندازی مرکز نوآوری در راستای تنوع بخشی به سبد محصولات شرکت، برنامه ریزی برای تدوین نقشه فناوری محصولات، شناسایی و توسعه منابع، بهبود زنجیره تامین، تدوین و اجرای برنامه آموزشی در راستای افزایش مهارت و توانمندسازی از مهم ترین برنامه های کمباین سازی ایران در راستای افزایش تولید و صادرات است.

مدیرعامل کمباین سازی ایران، مذاکره با بخش خصوصی و دولتی کشورهای هدف، آموزش نیروهای محلی بازاریاب، تعمیرات و خدمات پس از فروش، تثبیت قیمت صادراتی محصولات، افزایش دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

371 دستگاه کمباین در اراک تولید شد

371 دستگاه کمباین در اراک تولید شد