مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-04سياسي

شکست کرونا با همکاری مردم امکان پذیر است


احمد حسین زادگان سه شنبه شب در جلسه مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در فرمانداری بابل افزود : در شرایط فعلی هماهنگی بین دستگاههای اداری بسیار حائز اهمیت است و همانند دوران جنگ همه باید با هم متحد و یکدل باشیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

وی گفت : مردم مازندران خوشبختانه به این باور رسیده اند که در حال حاضر نباید در تجمعات و بازارهای هفتگی حضور یابند که این امر برای پیشگیری از این ویروس بسیار حائز اهمیت است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : بیمارانی که به بیماری کرونا مبتلا هستند و با تلاش کادر پزشکی بهبود یافتند باید در قرنطینه خانگی قرار گیرند تا افراد دیگر را درگیر این بیماری نکنند.

وی افزود : در حال حاضر یکی از اولویت های همه ما باید این باشد تا افراد جدید به این ویروس آلوده نشوند که این امر می تواند هر چه زودتر جامعه را به حالت عادی بازگرداند.

استاندار مازندران گفت : در حال حاضر ما باید از تجربه های کشور چین که به صورت گسترده درگیر این ویروس بوده بهره گیریم که خوشبختانه این روش در حال انجام است.

استاندار مازندران بیان کرد : حضور پزشکان حاذق و گروه های علمی با تجربه در دانشگاه علوم پزشکی بابل همه آحاد مردم را دلگرم کرده است که با همکاری مردم هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست کرونا با همکاری مردم امکان پذیر است

شکست کرونا با همکاری مردم امکان پذیر است