مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 04:502020-03-04بين الملل

تقویت همکاری های منطقه ای، استراتژی بین الملل سازی دانشگاه


مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان گفت: اهداف و استراتژی هایی برای بین المللی سازی دانشگاه مشخص کرده ایم که تحت تاثیر آنها برنامه ریزی می کنیم.

- مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان اعلام کرد: تقویت همکاری های منطقه ای، استراتژی بین الملل سازی دانشگاه ایسنا/اصفهان مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان گفت: اهداف و استراتژی هایی برای بین المللی سازی دانشگاه مشخص کرده ایم که تحت تاثیر آنها برنامه ریزی می کنیم.

کمال طیبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه هایی در راستای بین المللی سازی دانشگاه و حضور موثرتر در برنامه افق 2030 اتحادیه اروپا در نظر داریم.

به عنوان مثال تبادل استاد و دانشجو را گسترش داده و جذب دانشجوی خارجی را بیش از پیش در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: جذب دانشجو و محقق از روش های مختلفی مانند برگزاری کنفرانس ها، کارگاه، حضور در نمایشگاه های بین المللی به دست می آید و در کنار آن، تقویت موضوعات بازاریابی و سایت بین الملل را نیز مطابق با شرایط برند دانشگاه و نوع تحقیقات مورد نیاز در برنامه داریم.

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان تقویت همکاری های منطقه ای را مهم دانست و گفت: یکی از برنامه های مهم، نگاه منطقه ای و گسترش روابط در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری های منطقه ای، استراتژی بین الملل سازی دانشگاه

تقویت همکاری های منطقه ای، استراتژی بین الملل سازی دانشگاه