مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 21:302020-03-03سياسي

برنامه ریزی ویژه صداوسیمای مرکز زنجان در راستای مبارزه با ویروس کرونا


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه ها و جدول پخش شبکه های استانی صدا و شبکه تلویزیونی اشراق تغییر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی اظهار کرد: اقدامات متنوعی به منظور افزایش آگاهی از ابعاد این بیماری، اطلاع رسانی و آرامش بخشی از ابتدای اسفند آغاز شد که شامل اطلاع رسانی، ارائه راه های پیشگیری و آرامش بخشی است.

وی افزود: در حوزه اطلاع رسانی در سیما، بصورت مشخص در برنامه های پرمخاطبی مانند خانواده، زنجانا سلام، گفتگوی زنده خبری؛ گئجه لر، سیمای سلامت و برنامه های تامینی ضمن برقراری ارتباط با مدیرکل و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و حضورشان در این برنامه ها، بیش از 35 هزار زیرنویس حاوی پیام های بهداشتی و پیشگیری پخش شده و تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

رییس رسانه استانی از پخش بیش از 765 دقیقه برنامه تلویزیونی به انضمام روزانه 2هزار و 500  زیرنویس با موضوع آگاهی بخشی از این بیماری ویروسی تا امروز خبر داد.

لطیفی ادامه داد: شبکه استانی صدا هم  با حضور پزشکان فوق تخصصی در برنامه ها، آموزش مسائل بهداشتی به همه سنین به خصوص کودکان در قالب برنامه هایی مانند آخشاملار، پابه رکاب، رو در رو، سالم بمانیم ، سلام زنجان، صدای سلامت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ویژه صداوسیمای مرکز زنجان در راستای مبارزه با ویروس کرونا

برنامه ریزی ویژه صداوسیمای مرکز زنجان در راستای مبارزه با ویروس کرونا