مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-03سياسي

امام جمعه کرمانشاه: مبارزه با کرونا عبادت است


آیت الله مصطفی علما سه شنبه شب در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی امید همه مردم به مدیران و کادر درمانی سیستم بهداشتی کشور است.

وی با بیان اینکه مردم از مسوولین توقع کار مضاعف دارند، افزود: باید از تمام کسانی که در راستای خدمت به بیماران و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش می کنند به صورت ویژه تشکر کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از رسانه ها گفت: رسانه ها به خوبی در زمینه آموزش مردم و ارایه نکات آموزشی عمل کردند و توقع می رود این روند را کماکان ادامه دهند.

آیت الله علما همچنین از مردم خواست که در این ایام در خانه بمانند به توصیه مسوولان گوش دهند و نکات بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در این ایام عبادت را فراموش کرد، گفت دعا کردن به درگاه الهی و خواندن سوره هایی از قرآن در این ایام کمک خوبی برای گذر از بحران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بدون شک همچون بحران های پیشین از این دوره نیز با سربلندی و پیروزی عبور خواهیم کرد.

آیت الله علما در رابطه با لغو مراسم نماز جمعه و جماعت نیز گفت: تصمیم گیری در این زمینه بر عهده ستاد اقامه نماز جمعه کشور است و ما نیز به تبع آن عمل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: مبارزه با کرونا عبادت است

امام جمعه کرمانشاه: مبارزه با کرونا عبادت است