مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-03اقتصادي

کمیته بحران در پتروشیمی جم تشکیل شد


احسان پوری سه شنبه شب در این رابطه افزود: کنترل گیت های ورود وخروج، تب سنجی در مبادی ورودی شرکت، کاهش ساعت کاری کلیه کارکنان غیر نوبت کار ، اجرا طرح 14 روز کار - 14 روز استراحت برای کارکنان اقماری از جمله اقدام های صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شرکت است.

وی بیان کرد: دستور حضور پیدا نکردن کارکنان با موطن اصلی قم و سایر شهرهای درگیر بیمار در محل کار، تخصیص مرخصی 2 هفته ای به کارکنانی که از بیماری های با ریسک بالای ابتلا نظیر دیابت، مشکل ریوی و قلبی و همچنین بالای 57 سال سن از دیگر اقدام های صورت گرفته در راستای پیشگیری از ویروس کرونا است.

پوری ادامه داد: حذف ترددها، نشست ها و کلیه فعالیت های غیر ضروری و تهیه و نصب دستگاه های ضدعفونی کننده، تعطیلی رستوران و حذف وعده های غذایی به غیر از صبحانه از دیگر اقدام هایی است که تاکنون اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: گندزدایی مستمر خوابگاه ها، سرویس های بهداشتی و اتوبوس های تردد کارکنان، تعلیق فعالیت کلیه پیمانکاران تا پایان تعطیلات نوروز، ارسال پیام های بهداشتی با محتوای پیشگیری و مراقبت به صورت روزانه ازدیگر اقدام های پیشگیرانه است که به صورت مستمر اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته بحران در پتروشیمی جم تشکیل شد

کمیته بحران در پتروشیمی جم تشکیل شد