مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-03سياسي

خدمت رسانی کتابخانه آستان قدس رضوی دیجیتالی شد


حجت الاسلام سید جلال حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به لزوم تعطیلی کتابخانه های عمومی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی نظیر کرونا و آنفلوآنزا، بسته خدمات ویژه این سازمان به اقتضای شرایط موجود تا 15 فروردین ماه سال آینده ارایه می شود که بر این اساس پایگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با آدرس الکترونیک https://digital.

aqr.

ir به صورت شبانه روزی به نیازهای مختلف متقاضیان پاسخ می دهد.

وی با اشاره به نسخه الکترونیک 10 هزار جلدی کتاب به صورت تمام متن در پایگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی ادامه داد: این کتاب ها از امکان امانت رایگان به متقاضیان به صورت الکترونیک برخوردار است.

وی گفت: خدمات دریافت الکترونیک منابع منتخب به صورت رایگان از طریق این پایگاه ارایه می شود و متقاضیان می توانند منتخب نسخه های خطی، چاپ سنگی، اسناد، عکس ها و کتاب های چاپی را به صورت رایگان دریافت کنند.

حجت الاسلام حسینی پاسخ به پرسش های علمی از طریق سامانه پرسش از کتابدار کتابخانه دیجیتال به صورت آنلاین و آفلاین را یکی دیگر از خدمات پایگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی ذکر کرد و افزود: تمدید خودکار منابع در دست امانت تا 15 فروردین ماه سال آینده، معرفی کتاب با امکان مطالعه چکیده، نمایشگاه تصویری آثار برگزیده، پایگاه موضوعی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی کتابخانه آستان قدس رضوی دیجیتالی شد

خدمت رسانی کتابخانه آستان قدس رضوی دیجیتالی شد