مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 17:002020-03-03اقتصادي

کشف و ضبط 2 انبار بزرگ احتکار اقلام پزشکی در حومه تبریز


دو انبار بزرگ اقلام پزشکی احتکار شده در حومه تبریز توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در عملیات های جداگانه، کشف و ضبط شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دو انبار بزرگ اقلام پزشکی احتکار شده در حومه تبریز توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در عملیات های جداگانه، کشف و ضبط شد.

با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انبار دپوی مواد ضد عفونی کننده به میزان یک میلیون و 399 هزار لیتر در یک سول واقع در حومه شهر تبریز کشف و ضبط شد.

اقلام کشف شده توسط فردی با هویت معلوم مدت ها قبل با استفاده از ارز دولتی 4200 تومانی از کشور آلمان وارد کشور شده و در سوله ای دپو شده بود.

حسب دستور مقام قضایی استان، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید با نظارت سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، نسبت به توزیع سریع این اقلام در بیمارستان هاو مراکز درمانی اقدام کند.

این انبار با حضور دادستان تبریز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، نمایندگان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، توسط عوامل سازمان اطلاعات سپاه استان پلمپ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سپاه عاشورا، یک انبار احتکار اقلام بهداشتی دیگری نیز در همین روز (12 اسفندماه) در حومه شهر تبریز توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 2 انبار بزرگ احتکار اقلام پزشکی در حومه تبریز

کشف و ضبط 2 انبار بزرگ احتکار اقلام پزشکی در حومه تبریز