مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:502020-03-03پزشكي

کردستان تا کنون فوتی کرونایی نداشته است/مبتلایان 5نفر مرد و 5نفر زن هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه آمادگی پذیرش و قرنطینه بیماران کرونایی را داریم، گفت: در بیمارستان توحید جهت قرنطینه کردن بیماران کرونایی با 80 تخت بیمار خواب و 16 تخت ویژه برخورداریم.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه آمادگی پذیرش و قرنطینه بیماران کرونایی را داریم، گفت: در بیمارستان توحید جهت قرنطینه کردن بیماران کرونایی با 80 تخت بیمار خواب و 16 تخت ویژه برخورداریم.

هومن قصری امروز(13 اسفند) در نشست خبری اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: کرونا ویروس به مدت دو ماه است که شناسایی شده و نحوه انتقال آن در آینده مشخص نیست در واقع باید این ویروس را همانند دیگر ویروس ها شناخت و روش پیشگیری آن را اطلاع رسانی کرد.

وی افزود: قبل از شیوع کرونا در کشور پیش بینی می شد که این ویروس درمان نداشته باشد اما در حال حاضر با فراگیر شدن آن در کشور با طی کردن یک سری پروتوکول و درمان می توان آن را از بین برد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه از افراد مشکوک به کرونا در 10 شهرستان استان آزمایش گرفته می شود، افزود: از 10 نفر مثبت به کرونا ویروس پنج نفر زن و پنج نفر مرد بوده که سن 45 تا 92 سال را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان تا کنون فوتی کرونایی نداشته است/مبتلایان 5نفر مرد و 5نفر زن هستند

کردستان تا کنون فوتی کرونایی نداشته است/مبتلایان 5نفر مرد و 5نفر زن هستند