مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-03سياسي

رسیدگی خارج از نوبت به متخلفان حوزه سلامت


دادستان اصفهان با اشاره به عزم جدی قوه قضاییه در برخورد با سوء استفاده کنندگان و محتکران کالاهای مربوط به حوزه سلامت، گفت: به پرونده متخلفان بدون مماشات وخارج نوبت رسیدگی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سومین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی اصفهان برگزار شد.

در این جلسه علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و تشکر از همه پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان که امروز در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، به عزم جدی قوه قضاییه در برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان و محتکران کالاهای مربوط به حوزه سلامت اشاره کرد.

وی افزود: در خصوص متخلفان بدون مماشات و به صورت ویژه و خارج نوبت رسیدگی انجام خواهد شد و حتی مجازات مرتکب می تواند به عنوان جرم علیه تمامیت جسمانی محسوب و مشمول مجازات های تعزیری و یا حتی افساد فی الارض باشد.

دادستان مرکز استان همچنین با اعلام اینکه شیوع بیماری کرونا ویروس وضعیت اقتصادی بعضی از مشاغل و صنوف را تحت تاثیر قرار داده بیان داشت: به معاونت امور اقتصادی دادسرا مأموریت داده شده تا اقدامات حمایتی توسط بانک ها، ادارات امور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی خارج از نوبت به متخلفان حوزه سلامت

رسیدگی خارج از نوبت به متخلفان حوزه سلامت