مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-03اقتصادي

تولید شمش 90 تنی فولاد برای اولین بار در مجتمع صنعتی اسفراین


مدیر تولید ذوب مجتمع صنعتی اسفراین گفت: به همت مهندسین و کارشناسان مجرب داخلی برای اولین بار در مجتمع صنعتی اسفراین شمش فوق سنگین 90 تنی فولاد تولید شد.

- محمود نظام دوست در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: در واحد ذوب و ریخته گری مجتمع صنعتی اسفراین توانستیم با تکیه بر توان علمی و تجربی کارشناسان و پرسنل توانمند و مجرب داخلی برای اولین بار شمش فوق سنگین 90 تنی به روش ریخته گری تحت خلاء تولید کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کوره و پاتیل های مجتمع 50 تنی است در این روش از دو پاتیل و تاندیش میانی استفاده کردیم که کاری بسیار ارزشمند می باشد که کلیه مراحل ساخت و طراحی این تاندیش ها توسط کارشناسان و مهندسین توانمند این مجتمع انجام شده است.

مدیر تولید ذوب مجتمع صنعتی اسفراین افزود: با تولید این فولاد خاص به روش ریخته گری تحت خلاء کاملاً از واردات یکسری محصولات استراتژیک که در ساخت صنایع و نیروگاه ها کاربرد دارد بی نیاز می شویم و از خروج میزان قابل توجهی ارز جلوگیری می شود.

وی گفت: توان علمی و تجربی متخصصین این مجتمع توانستند این تهدیدهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان را به فرصت تبدیل کنند و بخش تولید این مجتمع همچون گذشته پابرجا بماند و از وضعیت مناسب و پایداری برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید شمش 90 تنی فولاد برای اولین بار در مجتمع صنعتی اسفراین

تولید شمش 90 تنی فولاد برای اولین بار در مجتمع صنعتی اسفراین