مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-03اجتماعي

تب سنجی مسافران در پایانه مسافربری مشهد


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای تب سنجی مسافران خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای تب سنجی مسافران خبرداد.

خلیل الله کاظمی در خصوص استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری، اظهار کرد: روزانه حدود 30 هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری توسط 1500 دستگاه اتوبوس از مشهد خارج یا به مشهد وارد می شوند.

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا آمار جابه جایی مسافر از طریق پایانه در دهه ابتدایی اسفندماه امسال نسبت به سال گذشته 27 درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به این موضوع، تاکید شهردار مشهد و هماهنگی انجام شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امدادگران هلال احمر از امروز در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مستقر خواهند شد.

کاظمی با بیان اینکه 10 عدد تب سنج لیزری نیز از سوی سازمان پایانه های شهرداری مشهد خریداری و در اختیار امدادگران هلال احمر قرار گرفته شده است ، عنوان کرد: بر این اساس مسافران ورودی به مشهد همه روزه از ساعت 5صبح تا 23 که از طریق اتوبوس ها به پایانه اتوبوس رانی مشهد وارد می شوند از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب سنجی مسافران در پایانه مسافربری مشهد

تب سنجی مسافران در پایانه مسافربری مشهد