مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-03بين الملل

کرونا باعث لغو یک نمایشگاه نظامی در قطر شد


با توجه به انتشار ویروس کرونا در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، قرار شد نمایشگاه و همایش بین المللی دفاع دریایی در دوحه موسوم به دیمدکس 2020 که قرار بود ماه جاری میلادی برپا شود، - با توجه به انتشار ویروس کرونا در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، قرار شد نمایشگاه و همایش بین المللی دفاع دریایی در دوحه موسوم به "دیمدکس 2020" که قرار بود ماه جاری میلادی برپا شود، لغو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، قرار بود این نمایشگاه روزهای 16 تا 18 مارس جاری در مرکز نمایشگاه ها و همایش های دوحه برگزار شود.

در بیانیه ای که سایت این نمایشگاه منتشر کرده ، آمده است: این تصمیم پس از رایزنی های گسترده با برخی مسؤولان وزارت بهداشت و دولت قطر گرفته شد.

همچنین محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر درباره شیوع کرونا به شبکه سی ان ان آمریکا اظهار کرد: ویروس کرونا هرگز بر بازارهای مالی مرتبط با زندگی افراد تاثیری نخواهد داشت و با گذشت زمان شاهد خواهیم بود که این ویروس مهار شده و بازارها شکوفایی و رونق خود را باز خواهند یافت.

آل ثانی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به شکل گسترده ای در جهان شیوع یافته است، گفت: همه چیز همانند مراکز بهداشتی و درمانی را جهت آمادگی برای پذیرش موارد ابتلا تجهیز کرده ایم تا کل کشور تحت تاثیر شیوع این وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باعث لغو یک نمایشگاه نظامی در قطر شد

کرونا باعث لغو یک نمایشگاه نظامی در قطر شد