مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-03حوادث

سیل 35 میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی ایلام خسارت زد


نورالله تیموری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان سیل هفته گذشته در استان شبکه آبرسانی 63 روستا دچار خسارت شد که بیشترین خسارت ها در سطح شهرستان های دهلران و چرداول اتفاق افتاد.

وی با بیان این که عمده خسارت ها به شبکه توزیع و انتقال آب روستایی در مسیر رودخانه ها بوده است، بیان کرد: در زمان وقوع سیل آبرسانی سیار با تانکر به مناطق آسیب دیده به صورت مداوم انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام یادآور شد: با تلاش شبانه روزی اکیپ های اتفاقات این شرکت مشکلات ناشی از شکستگی و آبگرفتگی های لوله های آب در مسیر مسیل های مختلف رفع و اب تمامی روستاها وصل شد.

هم اینک 98.

5 درصد از جمعیت روستایی با جمعیتی بیش از 177 هزار نفر در 498 روستای این استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار، 885 مشترک عمومی و ادارات، یک هزار و 587 مشترک تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 نیز مشترکان بخش مسکونی تشکیل داده اند.

منابع تامین آب روستایی استان ایلام 166 منبع است که 105 مورد آن را چشمه ها و 61 مورد را چاه و قنات تشکیل داده است.

بارش های سیلابی که از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه هفته گذشته در استان فعالیت داشت موجب بروز خسارت هایی به زیرساخت های عمرانی، ابنیه، راه، کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 35 میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی ایلام خسارت زد

سیل 35 میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی ایلام خسارت زد