مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-03اجتماعي

شهرها در برابر کرونا بی دفاع هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد تقی زاده امروز سه شنبه در نشست استاندار تهران با شهرداران این استان افزود :فضاهای شهری نظیر بوستان ها یا ناوگان حمل و نقل عمومی در مواقع بحرانی نظیر کرونا ویروس بی دفاع هستند و این انتظار را از شهرداران داریم که در شرایط بحرانی اثربخشی به موقع داشته باشند.

وی تصریح کرد: فضاهای شهری و عمومی در شهرهای استان باید بتواند در حوزه های کالبدی و اجتماعی در برگیرنده سر فصل های راهبردی در حوزه تاب آوری شهری باشند و مدیریت شهری نیز در جهت فراهم کردن آرامش روانی شهروندان و آموزش های شهروندی گام بردارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اقدامات به موقع شهرداران در مواقع بحرانی می تواند آرامش خاطر شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: تاب آوری شهری در مواقع بحرانی یکی از موضوعات جدی پیش روی شهرداران این استان است و به زودی برنامه ای جامع در این خصوص به شهرداران ابلاغ خواهد شد.

تقی زاده اظهارداشت: امسال ستادهای سفر نوروزی با محدودیت های جابجایی جمعیت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار دارد و باید مراقبت کنیم تا جابجایی جمعیت به حداقل برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این زمینه خواستار همکاری حداکثری شهرداران با شبکه های بهداشت و مراکز درمانی در خصوص مقابله با ویروس کرونا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرها در برابر کرونا بی دفاع هستند

شهرها در برابر کرونا بی دفاع هستند