مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-03پزشكي

واحدهای صنفی متخلف حوزه بهداشت در دامغان تعطیل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اصغر مجد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن بیان اینکه بازدید از واحدهای صنفی به ویژه واحدهایی که با تغذیه مردم سروکار دارند در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف بهداشتی بدون تردید تعطیل می شوند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در این شرایط یکی از مهم ترین رویکردهای دولت محسوب می شود، تصریح کرد: نانوایی ها و مراکز توزیع مواد غذایی در صدر بازدیدها و تشدید نظارت های بهداشتی قرار دارند.

تمهیدات مواجهه با این ویروس را به کار گرفته شده است فرماندار دامغان با اشاره به برنامه های این شهرستان برای مبارزه و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در دامغان بیان کرد: تمهیدات مواجهه با این ویروس را به کار گرفته شده است و کلیه دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه تلاش می کنند.

مجد بابیان اینکه تمام اماکن عمومی این شهرستان ضدعفونی شده است، اضافه کرد: مدارس، دانشگاه ها، بازارها، بازارچه ها و معابر و مبلمان شهری دامغان روزانه در حال گندزدایی و ضدعفونی است.

وی با اشاره به تعطیلی رویدادهای ورزشی، بازار روزها و نمایشگاه بهاره در این شهرستان بیان کرد: جلسات غیرضروری دستگاه های اجرایی و نهادهای غیردولتی تا اطلاع ثانوی لغو شده است و از تمام ظرفیت های موجود برای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی متخلف حوزه بهداشت در دامغان تعطیل می شوند

واحدهای صنفی متخلف حوزه بهداشت در دامغان تعطیل می شوند