مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-03پزشكي

استفاده از انرژی های مثبت فصل بهار برای عبور از استرس کرونا ویروس


فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان با تاکید بر استفاده از انرژی های مثبت در فصل بهار برای ایجاد انگیزه مجدد در مردم، خاطرنشان کرد: زیبایی بهار، - ایسنا/فارس فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان با تاکید بر استفاده از انرژی های مثبت در فصل بهار برای ایجاد انگیزه مجدد در مردم، خاطرنشان کرد: زیبایی بهار، کشور ما را بیش از همیشه زیباتر کرده و شکوفه ها خود نمایی و درختان در حال بیداری هستند و همه چیز به جز کرونا در عالی ترین حد ممکن قرار دارد.

دکتر محمدرحیم کدیور در گفت وگو با ایسنا ضمن تاکید بر پرهیز از حضور در اجتماعات و ارتباط با افراد بیمار در شرایط فعلی، گفت: مردم از بهار دلپذیر حداکثر استفاده را برای تازه شدن جان و روح داشته باشند.

او با بیان اینکه فصل بهار و زیبای های آن موجب سرزندگی و تولد دوباره زمین و ایجاد انگیزه در جان آدمی می‎شود، ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر آرامش به کشور بازگردد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: کرونا ویروس ممکن است در پوشش یک سرما خوردگی ملایم، تنفسی شدید و یا حتی هیچ علائمی بروز پیدا کند، لذا پیشگیری مهمترین کاری است که باید انجام دهیم.

کدیور با بیان اینکه این بیماری با ذرات تنفسی مانند سرفه و عطسه و صحبت کردن و لمس سطوح آلوده به دیگر افراد سرایت می کند، تاکید کرد: افراد بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از انرژی های مثبت فصل بهار برای عبور از استرس کرونا ویروس

استفاده از انرژی های مثبت فصل بهار برای عبور از استرس کرونا ویروس