مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-03فناوري

شروع جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی


جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه در شب عید، اعطای یک و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه کشی و قرعه کشی یک دستگاه کنسول بازی PS4 آغاز شد.

- جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه در شب عید، اعطای یک و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه کشی و قرعه کشی یک دستگاه کنسول بازی PS4 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل، تا 29 فروردین با فعال سازی سیم کارت و برقراری اولین تماس، خرید و فعال سازی مودم، خرید شارژ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج شبکه در جشنواره نوروزی شاتل موبایل امتیاز کسب می کنند و در قرعه کشی هفتگی هفت گوشی هوشمند و یک کنسول بازی PS4 شرکت داده می شوند.

همچنین تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، با رسیدن امتیازها به سقف معینی، علاوه بر افزایش شانس شرکت در این قرعه کشی ها، یک و نیم گیگابایت اینترنت همراه هفتگی بدون انجام قرعه کشی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی

شروع جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی