مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-03دانش

ثبت حضور و ماندگاری دانشجو در کلاسهای مجازی دانشگاه علم و صنعت


معاون دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه در جلسه روز گذشته با وزارت ارتباطات قرار شد، آی پی های دانشجویان به این وزارتخانه ارائه شود، گفت:حضور و ماندگاری دانشجو در کلاسهای مجازی ثبت می شود.

- ابوالفضل واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری جلسه با مسولان وزارت ارتباطات مبنی بر رایگان شدن اینترنت دانشجویان برای استفاده از آموزشهای مجازی، اظهار کرد: رایگان شدن اینترنت دانشجویان هنوز در این دانشگاه اجرایی نشده اما در جلسه روز گذشته مقرر شد آی پی های دانشجویان که به سرور دانشگاه وصل می شود، در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.

وی افزود: استعلام و ارسال آی پی های دانشجویان کار سختی نیست و فکر می کنیم ظرف امروز و فردا به وزارت ارتباطات ارائه شود اما به نظر می رسد رایگان شدن اینترنت کلاس های مجازی توسط وزارت ارتباطات کار زمانبری باشد و امیدواریم با توجه به خواسته دانشجویان، این اقدام به زودی اجرایی شود.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ضمن بیان این مطلب که براساس گزارشی که به بنده ارائه شده، روز شنبه بیش از 60 درصد کلاس ها، روز دوم(یکشنبه) بیش از 50 درصد و روز سوم(دوشنبه) قریب به 100 درصد کلاس ها به صورت مجازی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت حضور و ماندگاری دانشجو در کلاسهای مجازی دانشگاه علم و صنعت

ثبت حضور و ماندگاری دانشجو در کلاسهای مجازی دانشگاه علم و صنعت