مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-03اقتصادي

2 میلیون اصله نهال در چهارمحال و بختیاری آماده توزیع است


مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری چهارمحال وبختیاری در پایان گفت: حدود 2 میلیون اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی آماده توزیع است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری چهارمحال وبختیاری در پایان گفت: حدود 2 میلیون اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی آماده توزیع است.

علی محمدی مقدم 13 اسفندماه و همزمان با آغازهفته منابع طبیعی در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تغییر روز درختکاری و نهال کاری از 15 اسفندماه به 14 آذر ماه سال جاری که روز خاک نامگذاری شده بود، اظهار کرد: با گود برداری و نهال کاری در 14 آذرماه نهال از بارندگی های زمستانی برخوردار و باعث ایجاد نم و رطوبت در خاک و زنده ماندن نهال در خاک می شود.

محمدی مقدم در ادامه بیان کرد: در سال جاری حدود 400 هکتار از اراضی تحت عنوان پارک جنگلی و فضای سبز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به شهرداری شهرکرد واگذار شد تا باهمکاری شهرداری و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری گامی در افزایش سرانه فضای سبز استان برداریم.

وی تصریح کرد: هدف منابع طبیعی و آبخیزداری ترویج فرهنگ نهال کاری با مشارکت مردم استان است.

محمدی مقدم ادامه داد: چهارمحال و بختیاری برای نخستین بار در کشور توانست در زمینه ترویج نهال کاری از هنرمندان استان، خوانندگان و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون اصله نهال در چهارمحال و بختیاری آماده توزیع است

2 میلیون اصله نهال در چهارمحال و بختیاری آماده توزیع است