مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-03سياسي

نانوایی ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند


جایگاه های سوخت و نانوایی های نهاوند ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: جلوگیری از از شایعات باید به موقع باشد.

وی با بیان اینکه شایعه نهاوند را از اهداف اصلی دور کرده است، گفت: کنترل شایعات با پاسخگویی قوی، صریح و به موقع موجب بی تأثیر شدن شایعات است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: بخشداران در 4 بخش مرکزی، زرین دشت، خزل و گیان در خصوص برگزاری مراسم ختم با بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات با هدف فرهنگ سازی هرچه بهتر و بیشتر برای جلوگیری از برگزاری اجتماعات اقدام کنند.

نانوایی های شهرستان نهاوند رها شده اند وی با تاکید بر اینکه نانوایی های شهرستان رها شده اند، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طی چند روز گذشته در بحث کنترل بازار و تأمین مواد شوینده و ضدعفونی کننده خوب عمل کرده اما انتظار می رود در بحث تجهیز تمامی نانوایی های شهرستان به دستگاه کارت خوان با بهره گیری از توان اصناف و تعزیرات حکومتی ورود کند.

ناصری با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت مردم و رعایت بهداشت با هیچ فردی شوخی نداریم، گفت: اداره صمت با نانوایی هایی که نسبت به اجرای مصوبات این ستاد مقاومت می کنند با اختیار و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند

نانوایی ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند