مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-03اقتصادي

اختصاص250هزار تومان به هر معلول ضایعه نخاعی برای پیشگیری از کرونا


با کمک بنیاد مستضعفان 10 میلیارد تومان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به حساب معلولان دارای ضایعه نخاعی و همچنین شدید و خیلی شدید واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان برای تهیه اقلام و وسایل بهداشتی به مددجویان بهزیستی گفت: با مساعدت بنیاد مستضعفان، مبلغ 10 میلیارد تومان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به حساب معلولان ضایعه نخاعی و همچنین معلولین شدید و خیلی شدید که در منزل نگهداری می شوند، واریز شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر نفر 250 هزار تومان تخصیص داده شده است، گفت: این مبلغ جهت تهیه وسایل و مواد ضدعفونی و ماسک برای پیشگیری از ابتلای ویروس کرونا برای این افراد واریز شده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: قبلاً هم برای مراکز نگهداری معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی، بیماران روانی، مزمن و سالمندان مبلغی واریز شده بود.

قبادی دانا با اشاره به اینکه 47 هزار نفر در این مراکز نگهداری می شوند، گفت: همچنین برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در سراسر کشور مبالغی به حساب خیریه هایی که متولی نگهداری این کودکان هستند، واریز شده تا برای تهیه اقلام و وسایل بهداشتی و مواد پیشگیرانه از وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص250هزار تومان به هر معلول ضایعه نخاعی برای پیشگیری از کرونا

اختصاص250هزار تومان به هر معلول ضایعه نخاعی برای پیشگیری از کرونا