مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-03اجتماعي

دفن زباله ها با تمهیدات ویژه انجام می شود/ ضدعفونی معابر پرتردد همدان


مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با بیان اینکه حمل و دفن زباله ها با انجام تمهیدات ویژه و حساسیت بیشتر به عهده سازمان مدیریت پسماند است گفت: - حسین سیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در هفته اخیر با ماشین آلات ویژه و محلول شست وشو معابر پرتردد شهر همدان ضدعفونی شده است اظهار کرد: علاوه بر خیابان ها باکس های زباله، ایستگاه های  اتوبوس و محوطه بیمارستان ها نیز روزانه ضدعفونی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این اقدام ادامه دارد افزود: علاوه بر سازمان مدیریت پسماند همکاران در امور شهرهای شهرداری و  سازمان فضای سبز در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان تصریح کرد: ماشین آلات سازمان پسماند ویژه این اقدامات است و تاکنون معابر پرتردد و خیابان های اصلی و ورودی درمانگاه ها و بیمارستان در سه شیفت کاری ضدعفونی شده است .

وی با تأکید بر اینکه جمع آوری دستکش و ماسک های موجود در معابر و باکس زباله به همراه زباله های شهری حمل و دفن می شود ادامه داد: زباله های عفونی و حساس مراکز درمانی نیز طبق قانون توسط مجموعه بیمارستانی و درمانی بی خطرسازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن زباله ها با تمهیدات ویژه انجام می شود/ ضدعفونی معابر پرتردد همدان

دفن زباله ها با تمهیدات ویژه انجام می شود/ ضدعفونی معابر پرتردد همدان