مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-03اجتماعي

حال و هوای نوروز در باکو


شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان که در همسایگی شمالی ایران قرار دارد در فاصله کمی از مرز آستارا و همچنین مرز بیله سوار واقع شده است.

- شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان که در همسایگی شمالی ایران قرار دارد در فاصله کمی از مرز آستارا و همچنین مرز بیله سوار واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، به علت نزدیکی بسیار زیاد باکو با شهرهای مرزی ایران، در باکو نیز سنت های مشترک فراوانی با ما ایرانی ها وجود دارند.

یکی از سنت های اصیل آن که هم بین ما ایرانی ها و هم آذربایجان مشترک است ایام نوروز و جشن های ویژه نوروز است؛ و همین باعث شده نوروز در باکو بسیار پرطرفدار باشد.

در واقع یکی از بهترین فرصت های سفر در طول سال، ایام نوروز است که هرساله تعداد زیادی از گردشگران ایرانی از این فرصت تعطیلات نوروز استفاده کرده و برنامه سفر برای خود و خانواده خود می چینند؛ اما یکی از دغدغه مسافران این است که کدام مسیر را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب کنند چراکه مسیرها برای رفتن به سفر بسیار متنوع و زیاد هستند.

شرکت بیسان گشت که در زمینه های مختلفی چون باکو مجری مستقیم است همواره به مسافران خود در ایام نوروز در ایام عید بسیار پرطرفدار بوده و مسافران نوروزی فراوانی را به سمت خود جذب می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای نوروز در باکو

حال و هوای نوروز در باکو