مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-03سياسي

تعطیلی مجموعه های بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی


رییس میراث فرهنگی شهرستان شاهرود از تعطیلی دو مجموعه پربازدید بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی خبر داد.

- حمیدرضا حسنی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دو سایت مهم گردشگری به دنبال مصوبه شورای تامین شهرستان موقتا تعطیل شدند.

وی با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور خاطرنشان کرد: تعطیلی این مجموعه های تاریخی با هدف حفظ سلامتی مردم و کاستن از اجتماع شهروندان و مسافران تعطیل شده اند.

رییس میراث فرهنگی شهرستان شاهرود همچنین از تعطیلی همه موزه های این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: شهرستان شاهرود دارای موزه های متعددی است که موزه مردم شناسی و باستان شناسی شاهرود، موزه عرفان شرق بسطام، موزه تاریخ طبیعی شاهرود ، موزه مردم شناسی مزج، موزه خصوصی آب و.

از جمله آنها است.

حسنی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص تاریخ گشایش مجدد موزه ها و سایت های تعطیل شده اظهار کرد: فعلا تاریخ مشخصی نمی توان برای بازشدن مجدد موزه ها و مجموعه های تاریخی اعلام کرد، انشاالله در زمان مناسب و پس از رفع خطر شیوع بیماری این مراکز دوباره به روی دوستداران گشوده خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع کووید 19 در بسیاری از استان ها گفت: البته با توجه به هشدارهای مسوولان حوزه سلامت و توجه مردم به این هشدارها، این مراکز در این مدت نیز بازدیدکننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مجموعه های بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی

تعطیلی مجموعه های بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی