مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-03اقتصادي

بازار ماهی فروشان مازندران از نفس افتاد


بازدیدهای میدانی خبرنگار ایرنا از بازا ماهی فروشان بابلسر ، فریدونکنار ، بابل و ساری نشان می دهد که انواع ماهی دریایی سفید و کپور و پرورشی فیتباک که به وفور برای عرضه وجود دارد و قیمت آن نیز نسبت به 2 هفته پیش تا 20 درصد کمتر شده است، اما مشتری برای خرید در این بازار حضور ندارند.

ماهی سفید دریای خزر با وزن حدود یک کیلو گرم هم اکنون حدود 40 هزار تومان ، ماهی کپور با وزن 400 تا 600 گرمی حدود 20 هزار تومان و کفال با وزن حدود یک کیلوکرم33 هزار تومان در بازار ماهی فروشی مازندران عرضه می شود.

بررسی ها نشان می دهد که انواع ماهی پرورشی از جمله فیتیباک، کپور و سفید به ترتیب با قیمت هر کیلو گرم 16، 18 و 20 هزار تومان به وفور در این بازار ها آماده عرضه است.

خالی شدن بازار ماهی فروشان مازندران در حالی است که بازار برخی از کالاها که مردم اعتقاد به اثرگذاری مثبت آن بر سیستم ایمنی بدن دارند ، مانند انواع میوه ، گیاهان دارویی و مواد پروتیینی دیگر بعد از ورود کرونا شاهد رونق گرفتن و افزایش قیمت بوده اند.

یکی از حجره داران بازار ماهی فروشی فریدونکنار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : اگرچه خوردن ماهی به عنوان یکی از مواد پروتیینی مقوی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن محسوب می شود و حتی قیمت آن نیز تا حدودی کاهش یافته است، اما نبود تقاضا بازار ماهی فروشان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ماهی فروشان مازندران از نفس افتاد

بازار ماهی فروشان مازندران از نفس افتاد