مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-03سياسي

تعطیلی داوطلبانه کافه ها و قهوه خانه های روستای «کوشک» بویراحمد


معاون دادستان یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کافه داران و قهوه خانه داران روستای کوشک، به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، - تعطیلی داوطلبانه کافه ها و قهوه خانه های روستای کوشک بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون دادستان یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کافه داران و قهوه خانه داران روستای کوشک، به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، در اقدامی داوطلبانه و خودجوش در راستای سلامت جامعه در یک حرکت فرهنگی، واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند.

اسماعیل مسعودی کِوِشک با بیان اینکه در راستای نظارت بیشتر و بهتر بر اماکنی که در حوزه ی سلامت فعالیت دارند،کمیته پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد، افزود: در این کمیته یکی از مباحثی که در ارتباط با ویروس کرونا مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت، پیشگیری از شیوع و گسترش آن بوده است.

وی اظهارکرد: در نشست مشترک، نظارت بر کافه ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه های بین راهی که در حوزه سلامت جامعه ارتباط دارند مورد تأکید قرار گرفت.

معاون دادستان یاسوج خاطرنشان کرد: در همین راستا تیم های متعددی در رابطه با سلامت مردم تشکیل و در همه ی نقاط استان اقدام به اجرای مأموریت خود نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی داوطلبانه کافه ها و قهوه خانه های روستای «کوشک» بویراحمد

تعطیلی داوطلبانه کافه ها و قهوه خانه های روستای «کوشک» بویراحمد