مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-03سياسي

محمدصالحی: مجلس یازدهم ریل کشاورزی ایران را از سنتی به مدرن تغییر دهد


منتخب مردم چادگان و فریدن در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید در مجلس آتی کشاورزی سنتی در ایران را به کشاورزی مدرن تغییر بدهیم گفت: این کار باعث افزایش تولید، - حسین محمدصالحی منتخب مردم چادگان، فریدن و فریدون شهر در مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مهمترین اولویت هایش در مجلس آتی گفت: کشاورزی و گردشگری مهمترین اولویت مردم در حوزه انتخابیه من محسوب می شود.

اما چون متاسفانه غیر از کشاورزی، بخش های بالادستی آن توسعه پیدا نکرده و صنایع وابسته و تبدیلی وجود ندارد مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی گفت: با آنکه ظرفیت های بالقوه گردشگری زیادی در حوزه انتخابیه ام وجود دارد اما زیرساخت های این بخش مغفول واقع شده و هیچ جای پایی برای توسعه آن وجود ندارد لذا اولویت اصلی من در مجلس آتی ، اشتغال و راه اندازی کارگاه های زود بازده اقتصادی (کوچک و بزرگ) است.

** رغبت سرمایه گذاران را کاهش ندهیم منتخب مردم چادگان، فریدون و فریدون شهر در مجلس یازدهم با بیان اینکه سرمایه گذاران زیادی برای کارهای تولیدی در کارگاه های کوچک و بزرگی در حوزه انتخابیه ام وجود دارد که برخی اقدامات هم انجام شده اما چون موانع اداری و دست و پا گیر در منطقه و استان وجود دارد که منجر به ناامیدی آنها شده، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدصالحی: مجلس یازدهم ریل کشاورزی ایران را از سنتی به مدرن تغییر دهد

محمدصالحی: مجلس یازدهم ریل کشاورزی ایران را از سنتی به مدرن تغییر دهد