مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-03فناوري

خلق «فرصت» از دل «تهدید»/ «کرونا» فرصت ورود به دنیای الکترونیک


شیوع ویروس کرونا و علاقه مندی مردم برای کاهش تعداد حضور خود در خارج از منزل فرصتی است تا مردم امور اداری خود را به صورت الکترونیک انجام دهند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در امور اداری و شهروندی همواره در موسسات دولتی رواج داشته و آنها نخستین و بزرگترین مصرف کنندگان این فناوری بوده اند.

اما دنیای الکترونیک در برخی ادارات و موسسات تنها به یک رایانه روی میز بسنده می شد که این شکل از الکترونیکی شدن نه بروکراسی اداری را کم می کرد و نه باعث کاهش حضور فیزیکی مردم بود.

از طرف دیگر جامعه ما آن طور که باید دنیای الکترونیک و الکترونیکی شدن امور اداری و شهروندی را جدی نگرفته و همین موضوع باعث صرف وقت و انرژی زیادی برای کارهای روزمره شده است.

اما این روزها ورود مهمان ناخوانده ای به نام کرونا به کشورمان باعث شده که این موضوع جدی گرفته شود و برای در امان ماندن از این ویروس منحوس امور اداری را از دور و به صورت الکترونیکی انجام گیرد.

امروز به علت شیوع این بیماری نه تنها مردم تمایل به دورکاری و انجام کارهای اداری به صورت الکترونیکی دارند بلکه ادارات و موسسات نیز به منظور حفظ سلامتی مردم و کارکنان درخواست جدی چنین امری را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق «فرصت» از دل «تهدید»/ «کرونا» فرصت ورود به دنیای الکترونیک

خلق «فرصت» از دل «تهدید»/ «کرونا» فرصت ورود به دنیای الکترونیک