مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-03اقتصادي

تصویب افزایش 25 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی


افزایش 25 درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در سال 99 در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران ادامه بررسی لایحه بودجه سال 99 در دستور کار شورا قرار گرفت و محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در خصوص بهای خدمات حمل و نقل گفت: پس از بررسی های تخصصی افزایش حدود 25 درصدی خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی را در کمیسیون تخصصی به تصویب رساندیم.

بر این اساس بلیت مترو داخل شهری از 1,200 تومان به 1,500 تومان در سال 99 افزایش خواهد یافت و بلیت تک سفره مترو نیز با افزایش 200 تومانی به 1700 در سال 99 تغییر می کند.

بلیت تک سفره هشتگرد که 60 کلومتر است 5 هزار تومان تعیین شده و بلیت مترو فرودگاه امام (ره) به دلیل کم بودن تعداد مسافرانش همان 9 هزار تومان باقی خواهد ماند همچنین برای اتوبوس و مینی بوس نیز افزایش 25 درصدی پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نیز گفت: کرایه های انواع تاکسی و سرویس مدرسه تا سقف 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

در جریان بررسی بهای خدمات حمل و نقل عمومی بهاره آروین با انتقاد از تعیین نرخ بلیت مترو هشتگرد گفت: پیش از این در خصوص ناایمن بودن مترو هشتگرد به شهردار تهران تذکر دادم که پاسخ داده شد مسئولیت سفر مترو هشتگرد با شهرداری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش 25 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی

تصویب افزایش 25 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی