مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-03اقتصادي

کشف 18 هزار ماسک احتکار شده در قروه


رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 99 در سطح استان کردستان اعلام کرد که 18 هزار ماسک احتکار شده در شهرستان قروه کشف شده است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 99 در سطح استان کردستان اعلام کرد که 18 هزار ماسک احتکار شده در شهرستان قروه کشف شده است.

فرزاد سردارزاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 99 در سطح استان اظهار کرد: تعداد 4 هزار و 360 مورد بازرسی در سطح مراکز عرضه محصولات استان کردستان به عمل آمد که از این تعداد برای 195 مورد پرونده تشکیل شد.

وی افزود: از مجموع کل بازرسی ها 240 مورد تخلف به ارزش دو میلیارد و 184 میلیون ریال احراز شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به فعالیت گشت های مشترک با فرمانداری ها، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تصریح کرد: 79 مورد گشت مشترک تشکیل شده که 17 مورد تخلف به ارزش 402 میلیون ریال احراز شده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع سازمان صمت با گران فروشی و عدم عرضه محصولات عنوان کرد: 17 فقره پرونده گران فروشی و عدم عرضه محصولات به ارزش 398 میلیون ریال تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 هزار ماسک احتکار شده در قروه

کشف 18 هزار ماسک احتکار شده در قروه