مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-03اقتصادي

وضعیت زرد هجوم ملخ ها در خوزستان/مشاهده ملخ در 8 شهرستان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه استان در وضعیت زرد هجوم ملخ ها قرار دارد، گفت: با توجه به روند افزایشی که در خصوص ریزش ملخ ها در مزارع استان وجود دارد، - ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه استان در وضعیت زرد هجوم ملخ ها قرار دارد، گفت: با توجه به روند افزایشی که در خصوص ریزش ملخ ها در مزارع استان وجود دارد، احتمالا وضعیت خوزستان در زمینه هجوم این آفت قرمز خواهد شد.

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشاهده ملخ در برخی از مزارع شهرستان های استان اظهار کرد: بر اساس آخرین پایش های انجام شده در حال حاضر شاهد ریزش این آفت در مزارع شهرستان های آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان، امیدیه، شوش، دزفول و هندیجان هستیم و این ریزش ها در ادامه به دیگر مزارع شهرستان های استان منتقل خواهد شد.

وی افزود: روند ریزش ملخ ها در مزارع استان خوزستان در مقایسه با هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این روند صعودی در طول هفته های آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت و شاهد ریزش سنگین ملخ در مزارع استان خواهیم بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر استان در وضعیت زرد هجوم ملخ ها قرار دارد اما با توجه به روند افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زرد هجوم ملخ ها در خوزستان/مشاهده ملخ در 8 شهرستان

وضعیت زرد هجوم ملخ ها در خوزستان/مشاهده ملخ در 8 شهرستان