مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-03سياسي

هماهنگی خوب بین دستگاه ها غلبه بر کرونا را تسهیل کرده است


عضو کمیسیون بهداشت با بیان اینکه به کادر درمانی کشور به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا خداقوت می گوییم، گفت: مردم به اخبار منتشرشده در شبکه های مجازی توجه نکنند؛ - محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بیش از مشکلاتی که امروز در جامعه و در ارتباط با بیماری کرونا با آن مواجه هستیم، انتشار اخبار غلط از مأخذهای نادرست است.

وی افزود: من از مردم می خواهم تا اخبار مربوط به کرونا را از رسانه های رسمی و ازجمله رسانه ملی پیگیری کنند و به اخباری که در شبکه های اجتماعی از مأخذهای نامشخص و غیرصحیح منتشر می شود توجه نکنند.

عضو کمیسیون بهداشت اظهار داشت: 70 درصد فضای مجازی از خارج مدیریت می شود و آنها هم در این رابطه از هیچ دشمنی با ملت ایران کوتاهی نمی کنند، پس باید در نظر داشته باشیم که این آمارها و اطلاعات نامشخص و نادرست هیچ وقت با در نظر گرفتن خیر و صلاح مردم منتشر نمی شود.

علیجانی خاطرنشان کرد: در اینجا باید به کادر درمانی یک کشور اعم از پزشکان و پرستاران خداقوت گفت که امروز سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و تلاش های وافری را برای بهبود سلامت بیماران در این زمینه انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی خوب بین دستگاه ها غلبه بر کرونا را تسهیل کرده است

هماهنگی خوب بین دستگاه ها غلبه بر کرونا را تسهیل کرده است