مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-03اجتماعي

جان باختن 115 کرمانشاهی در تصادفات درون شهری استان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از جان باختن 115 نفر در تصادفات درون شهری استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از جان باختن 115 نفر در تصادفات درون شهری استان در سال جاری خبر داد.

سرهنگ فضل الله شیری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا 10 اسفند متاسفانه 115 نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: خودروهای سواری 84 درصد تصادفات درون شهری را رقم زده اند که عمدتا به خاطر بی توجهی به جلو و همچنین سرعت غیرمجاز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، شیری ادامه داد: در این بین نمی توان ضعف ایمنی معابر و کمبود یا نبود تسهیلات ترافیکی برای شهروندان را نیز نادیده گرفت.

شیری تصریح کرد: ساعت 16 تا 20 بیشترین سوانح رانندگی درون شهری در استان رخ می دهد، بگونه ای که 27 درصد سوانح در ساعات یاد شده به وقوع پیوسته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در ادامه از رشد 38 درصدی اعمال قانون پلیس در مواجهه با رانندگان متخلف در سال جاری خبر داد.

وی در پایان توجه به قوانین و مقررات، عدم رانندگی در حال خستگی و خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف را در پیشگیری از وقوع بسیاری سوانح موثر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 115 کرمانشاهی در تصادفات درون شهری استان

جان باختن 115 کرمانشاهی در تصادفات درون شهری استان