مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-03اقتصادي

کرونا، جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر را لغو کرد


یدالله کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قرار بود این جشنواره نوروزی از 30 اسفند تا دهم فروردین سال آینده برگزار شود.

وی افزود: تیزر تبلیغاتی این جشنواره نیز آماده پخش از رسانه ملی بود که در مدت یاد شده قرار بود همزمان با جشنواره نوروزی روی آنتن رسانه ملی برود.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر بیان کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده در ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در ملایر و به منظور حفظ سلامت شهروندان و هموطنان و جلوگیری از شیوع این بیماری، جشنواره نوروزی نیز همانند دیگر آیین ها و همایش ها لغو و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

کریمی ادامه داد: از سال 96 که منبت ملایر به ثبت ملی رسید، جشنواره مبل و منبت در سه نوبت تابستانی، زمستانی و نوروزی در دستور کار قرار گرفت و با ساخت تیزرهای تبلیغاتی در چندین نوبت صنعت مبل و منبت از رسانه ملی پخش شد.

وی اظهار داشت: بهمن امسال که منبت ملایر در شورای جهانی صنایع دستی ثبت جهانی شد، قرار بود جشنواره نوروزی مبل و منبت گسترده تر از سال های گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط فعلی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا این جشنواره لغو شد.

کریمی افزود: شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی بر روند مبادلات و خرید و فروش صنعت مبلمان منبت گذاشته که امیدواریم این وضعیت با همراهی فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر را لغو کرد

کرونا، جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر را لغو کرد