مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-03سياسي

تأمین جهیزیه 114 زوج سمنانی به همت بهزیستی و بسیج سازندگی


رییس اداره هماهنگی مؤسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان از تأمین جهیزیه 114 زوج سمنانی به همت بهزیستی و بسیج سازندگی این استان خبر داد.

- رعنا سورمه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تفاهم نامه اداره کل بهزیستی استان سمنان و بسیج سازندگی سپاه استان در دی ماه 98 منعقد و پیرو آن مقرر شد تا زوجین دارای شرایط تحت حمایت بهزیستی استان سمنان به بسیج سازندگی برای دریافت جهیزیه و اقلام موردنیاز معرفی شوند.

وی افزود: این طرح شامل زوجینی است که تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان و در دوران عقد هستند و زوجینی که ازدواج کرده اند و از برخی اقلام ضروری منزل برخوردار نیستند، را هم شامل می شود.

رییس اداره هماهنگی مؤسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: زوجین در شرف ازدواج دارای شرایط پس از معرفی توسط اداره کل بهزیستی استان سمنان به بسیج سازندگی و واریز مبلغ 45 میلیون ریال، می توانند 10 قلم از وسایل ضروری و موردنیاز جهیزیه را دریافت کنند.

سورمه بیان کرد: زوجینی که در حال زندگی مشترک هستند، نیز پس از طی مراحل اولیه می توانند اقلام موردنیاز را با قیمتی پایین تر از بازار دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین جهیزیه 114 زوج سمنانی به همت بهزیستی و بسیج سازندگی

تأمین جهیزیه 114 زوج سمنانی به همت بهزیستی و بسیج سازندگی