مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-03اجتماعي

ضدعفونی معابر دهدز و سوسن


محسن البرزی بخشدار دهدز روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: شیوع کرونا کشور را تحت تاثیر قرار داده است و دهدز به عنوان یکی از دروازه های ورود به خوزستان باید اقدامات بهداشتی مورد نیاز را انجام می داد.

وی افزود: به همین منظور با همکاری بخشداری، شهرداری و دهیاری های دهدز به معابر و اماکن پر تردد این مناطق ضد عفونی و گند زدایی شد.

بخشدار دهدز از ادامه این عملیات در دهدز خبر داد و تصریح کرد: سلامت مردم برای ما مهمترین نکته است و اقدامات لازم در این زمینه نیز در حال انجام است، ضد عفونی و گند زدایی معابر نیز ادامه می یابد.

ضدعفونی معابر بخش سوسن بخشدار سوسن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معابر و اماکن بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شد.

محمدسعید الماسی تاکید کرد: این کار با ضدعفونی معابر روستای به عنوان مرکز بخش سوسن و روستای جواد سعیدی و گلال به عنوان نقاط مهم این بخش آغاز و ادامه خواهد داشت.

بخش های دهدز و سوسن از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع شده اند.

بیماری جدید کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و این امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی معابر دهدز و سوسن

ضدعفونی معابر دهدز و سوسن