مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-03اقتصادي

توزیع رایگان 500 هزار نهال جنگلی و بیابانی در استان سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه ریزی برای غرس و توزیع رایگان 500 هزار اصله نهال در این استان طی هفته منابع طبیعی و درختکاری خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه ریزی برای غرس و توزیع رایگان 500 هزار اصله نهال در این استان طی هفته منابع طبیعی و درختکاری خبر داد.

علینقی حیدریان در آستانه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 15 تا 21 اسفندماه هفته منابع طبیعی نامگذاری شده اظهار کرد: توزیع 500 هزاراصله نهال تولیدی در نهالستان های شهید عموزاده سمنان و چغولگیر شاهرود ظرف یکی دو روز آینده به طور رسمی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این نهال ها به صورت رایگان بین مردم و دستگاه ها توزیع می شود خاطرنشان کرد: شعار هففته منابع طبیعی و روز درختکاری نهال کاری همگانی، برای ایرانی سرسبز است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به اهمیت درخت و فضای سبز در کشور اشاره و تصریح کرد: ایرانیان از دیرباز به درخت اهمیت زیادی می داده اند.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی و آبخیزداری استان هر ساله صدها هزار اصله نهال تولیدی خود را رایگان توزیع می کند، افزود: همه نهال های تولیدی نهالستان های منابع طبیعی و آبخیزداری استان از نوع غیرمثمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان 500 هزار نهال جنگلی و بیابانی در استان سمنان

توزیع رایگان 500 هزار نهال جنگلی و بیابانی در استان سمنان