مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:172020-03-03اقتصادي

هدیه ارزان و ارزشمند به مناسبت روز پدر و پدربزرگ


شاید در این شرایط اقتصادی به دنبال یک هدیه قیمت مناسب و باارزش خرید بالا باشید، حتماً یک بار به سایت ما در نمایندگی رسمی پیرکاردین مراجعه کنید.

- شاید در این شرایط اقتصادی به دنبال یک هدیه قیمت مناسب و باارزش خرید بالا باشید، حتماً یک بار به سایت ما در نمایندگی رسمی پیرکاردین مراجعه کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پیرکاردین، این روزهایی که شرایط اقتصادی مردم تعریف چندانی ندارد، نباید ارزش پدر و پدربزرگ ها را فراموش کنیم، نمایندگی رسمی پیرکاردین در آستانه فرا رسیدن روز پدر آفر ویژه ای برای هم وطنان در سراسر ایران در نظر گرفته است.

نمایندگی رسمی پیرکردین با توجه به درخواست مردم نسبت یک هدیه ارزان قیمت و ارزش خرید بالا یک بسته اقتصادی ویژه روز پدر در فروشگاه اینترنتی اش شامل یک پیراهن باقیمت 390 هزار تومان (حدود 70 درصد تخفیف) و شلوار با قیمت 497 هزار تومان (حدود 75 درصد تخفیف) ارائه می دهد که شما می توانید به راحتی از طریق سایت به آدرس سفارشات خود را ثبت کنید و رایگان درب منزل دریافت کنید.

روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها؛ در ایران روز پدر در 13 رجب، زادروز حضرت علی بن ابیطالب (ع) اولین امام شیعیان گرامی داشته می شود که امسال یکشنبه 18 اسفند 1398 است و در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ارزان و ارزشمند به مناسبت روز پدر و پدربزرگ

هدیه ارزان و ارزشمند به مناسبت روز پدر و پدربزرگ