مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-03سياسي

دستگاه قضا دست های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی را به مردم معرفی کند


نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ما برای برخورد با محتکران ضعف و نقص قانونی نداریم، گفت: لازم است قوه قضاییه دست های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی را به مردم معرفی کند.

- محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده ای سودجو گفت: لازم است قوه قضاییه دست های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی که وزیر بهداشت در نامه خود به رییس جمهور از آنها یاد کرده بود را به مردم معرفی و همچنین آنها را شدیدا مجازات کند.

وی افزود: اقدام محتکران در احتکار لوازم بهداشتی آن هم در شرایط خاص کنونی کشور، اقدامی غیرانسانی است که با هیچ معیاری سازگاری ندارد و این اقدام آنها به دور از انصاف است.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما برای برخورد با محتکران هیچ ضعف و نقص قانونی نداریم و همه ظرفیت های لازم برای این موارد پیش بینی شده و باید اجرا شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: نهادهای نظارتی و به ویژه سازمان تعزیرات حکومتی باید در زنجیره توزیع لوازم بهداشتی تا زمان رسیدن آن به دست مردم نظارت و کنترل کافی را داشته باشد تا این لوازم با قیمت مناسب به دست مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا دست های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی را به مردم معرفی کند

دستگاه قضا دست های پنهان در احتکار لوازم بهداشتی را به مردم معرفی کند