مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-03سياسي

گلایه عضو شورا از عدم تأمین دستکش و ماسک برای رانندگان تاکسی


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که با وجود تأمین منابع مالی همچنان رانندگان تاکسی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده ندارند.

- رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که با وجود تأمین منابع مالی همچنان رانندگان تاکسی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران ضمن تذکر به وزیر بهداشت گفت: با رییس سازمان تاکسیرانی صحبت کردم و تأکید شد که 80 هزار راننده تاکسی داریم و بیش از 100 هزار راننده مسافربرهای اینترنتی نیز در تهران فعالیت می کنند که تمامی آن ها فاقد دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده هستند.

وی با بیان اینکه شهردار تهران 52 میلیارد تومان از محل چهار درصد تبصره 13 را به این مسئله اختصاص داده و منابع مالی موجود است اما این اقلام تأمین نشده است، تصریح کرد: دیروز یکی از پتروشیمی های جنوبی غرب کشور مقداری مواد ضدعفونی کننده در اختیار شهرداری قرارداده است و گروه های مردم نهاد نیز اعلام آمادگی کردند اما متأسفانه همچنان این اقلام را نداریم.

عضو شورای شهر تهران افزود: از وزیر بهداشت می خواهم اقلامی که موجود است را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بدهند چرا که شهرداری در خط مقدم مبارزه با کرونا در شهر تهران قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه عضو شورا از عدم تأمین دستکش و ماسک برای رانندگان تاکسی

گلایه عضو شورا از عدم تأمین دستکش و ماسک برای رانندگان تاکسی