مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-03اقتصادي

ذخیره 9 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی با پرشدن چاه های غیرمجاز


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: 9 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی از طریق پر کردن چاه های غیرمجاز و اصلاح منصوبات در سال جاری ذخیره شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: 9 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی از طریق پر کردن چاه های غیرمجاز و اصلاح منصوبات در سال جاری ذخیره شده است.

یوسف رضاپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بر اثر بارندگی های اخیر بخشی از کسری آب زیرزمینی جبران شده است، اظهار کرد: در بارندگی های سال آبی 97 - 98 حدود 60 میلیون مترمکعب از کسری مخازن آب زیرزمینی استان که بیش از 2 میلیارد مترمکعب بوده، جبران شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر مصرف آب های زیرمینی استان زنجان کنترل می شود که در این راستا پروانه بهره برداری 232 فقره پروانه چاه مجاز در استان زنجان اصلاح و تعدیل شده است.

وی افزود: در چند ماه اخیر با اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری حدود 7 میلیون مترمکعب آب سفره های زیرزمینی استان ذخیره شد.

همچنین عملیات انسداد چاه های غیرمجاز در استان همچنان ادامه دارد که حدود 9 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی از طریق پر کردن چاه های غیرمجاز و اصلاح منصوبات در سال جاری ذخیره شده است.

رضاپور تصریح کرد: میزان برداشت آب از چاه های کشاورزی استان کنترل شده و در این راستا 264 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 9 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی با پرشدن چاه های غیرمجاز

ذخیره 9 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی با پرشدن چاه های غیرمجاز