مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-03اقتصادي

نخستین مورد ابتلا به کرونا در کارخانه «بی ام و»


یکی از کارمندان مرکز تحقیق و توسعه شرکت بی ام دبلیو در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی نت، یکی از کارمندان مرکز تحقیق و توسعه شرکت بی ام دبلیو در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این شرکت توضیح داده است: کارمند مبتلا به ویروس کرونا به خارج از کشور سفر نکرده و دقیقاً نمی داند که چگونه مبتلا شده است.

از ابتدای آغاز سال 2020 این ویروس جهان را درگیر کرده، ویروس جدیدی که برای نخستین بار در چین پدیدار شده و در بسیاری از کشورهای جهان رواج یافته است و همچنان بر تجارت جهانی از جمله خودروسازان تأثیر می گذارد.

اگرچه آلمان قبلاً مواردی از ویروس کرونا را گزارش کرده، اما به طور خاص  یکی از کارمندان مرکز تحقیق و توسعه شرکت بی ام دبلیو به آن مبتلا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاروپا اتو نیوز، این خودروساز پس از آزمایش مثبت  کارمند خود در برابر ویروس ، 150 نفر از کارکنان را تحت عنوان قرنطینه تعطیل کرده و از آنها خواسته تا 14 روز از خانه خارج نشوند.

ویروس کرونا باعث لغو نمایشگاه اتومبیل ژنو 2020 شد که قرار بود امروز کار خود را شروع کند و یکی از مهم ترین نمایشگاه ها در صنعت خودروسازی به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مورد ابتلا به کرونا در کارخانه «بی ام و»

نخستین مورد ابتلا به کرونا در کارخانه «بی ام و»